Klacht, opmerking of tips?

Wij doen onze uiterste best om u goede zorg en hulp te bieden. Toch kan het zijn dat u achteraf niet volledig tevreden bent. Wij hechten grote waarde aan uw opmerkingen, klachten of tips. Dit geeft ons een kans om onze zorgverlening te verbeteren. Daarnaast is het voor ons belangrijk dat u tevreden bent. Hieronder kunt u lezen wat u kunt doen met uw klacht of opmerkingen

Klachtenformulier invullen

Onderstaande klachtenformulier kunt invullen. U kunt daar aangeven wat uw klacht, opmerking of tip is. Ook kunt u, als u dat wenst, een mogelijke oplossing aangeven. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om dit met u te bespreken.

Wij beschikken als SEMH-Erkend bedrijf over een klachtenprotocol. Als een klacht niet in overleg kan worden opgelost, kan de klachtencommissie van de branche-organisatie NVOS worden ingeschakeld.


Klachtenformulier

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.